Post by sengawetersio on Feb 10, 2022 17:16:12 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Heroes Inc! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Heroes Inc! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod veel toetsen ▞▞▞
▞▞▞ Heroes Inc! 2022 version ▞▞▞
De game is een beetje goed, het is alleen dat het soms bevriest en het als te veel advertenties en ook de schadelijke held geen schade aan de robots toebrengen
EA kondigt Plants vs Zombies Heroes aan voor Mobiele ...
Deze game is nauwelijks speelbaar, het kleine beetje geld dat in ontwikkeling werd gestoken, werd alleen aan graphics besteed. Het spel is slecht geoptimaliseerd waardoor het erg laggy is en elke tien seconden is er een advertentie; je hebt advertenties op het middenniveau, advertenties voor bonusbuit en voor upgrades en voor gratis dagbladen. Ik leef superhelden, maar deze game heeft 10 minuten van mijn leven verspild die ik helaas niet meer terug kan krijgen, dus doe jezelf een plezier en blijf hier weg totdat ze enorme veranderingen aanbrengen.
Deze game is leuk, maar voeg eraan toe dat we alle items zoals gif en kracht kunnen combineren, het zal een giftige stoot geven
Het is zo onwerkelijk hoeveel advertenties erin zitten als het misschien een advertentie was zoals elke 5 minuten, het zouden er vijf zijn, maar nee het is elke 2 seconden deze game is gewoon slecht download deze tijdverspilling niet
Leuk, maar ik ben niet verder gekomen dan de eerste invasie, vanwege advertenties en glitches, en één advertentie was echt ongepast. Als ze de hele tijd advertenties zouden verwijderen en de advertenties zouden controleren voordat ze ze door lieten gaan, zou ik het 5 sterren geven
Advertenties... Niets dan advertenties. Ik klik op start om een level te beginnen, er is een advertentie. Zodra ik voorbij de advertentie ben, kom ik in het level. Ik heb het level voltooid en het geeft me een advertentie. Om mijn beloning te ontvangen voor het voltooien van het level na het bekijken van de advertentie, moet ik een andere advertentie bekijken. Om het volgende scherm te laden, moet het me een advertentie geven. Ik verwijder dit spel. Vroeger waren mobiele games leuk. Nu laten ze mensen hunkeren naar de dood.
Leuk en absoluut verslavend, maar ik ben een super irritant probleem tegengekomen. De game laat me NIET het Lava-hoofdkwartier passeren om meer helden te ontgrendelen. Corrigeer dit alstublieft.
Er moet echt een deel 2 komen zo leuk is het ❤️
Gaming & Accessoires || Gamegear.be - Improve Your Game
Het El is zo leuk maak en deel 2!!!
Spel is leuk en verslavend, maar zelfs na het verwijderen van advertenties merk ik dat ik nog steeds veel te veel kijk om beloningen te krijgen. Het is belachelijk.
Werkt niet eens, ik open het en maak de eerste held en dan wordt het scherm zwart en blijft het zo hangen.
Ik hou van de manier waarop de superhelden zijn, het maakt ze een beetje realistisch
Zou het niet aanraden. Hoewel de kwaliteit goed is, evenals de gameplay, blijft de app bevriezen en zijn er eindeloze advertenties, zelfs door de niveaus heen, wat gewoon belachelijk is. Niet alleen dat, maar de advertenties zijn traag en u kunt er niet uit komen zonder de app te verlaten. Dit is verschrikkelijk en erg stressvol, helemaal niet iets wat ik wil in een game. Niet downloaden!
Dit spel is onzin. Er zijn zoveel advertenties en er zijn niet genoeg zekeringen. Ik denk dat ze meer fusies moeten toevoegen, zodat je meer mensen kunt proberen en ook de vijanden zijn heel gemakkelijk te verslaan, wat het spel een beetje saai maakt.
Ninja warrior:: nuotykių žaidimų legenda Nuotykių pnm
Stern Pinball Arcade | Xbox
Geweldig concept, slechte uitvoering, veel advertenties die de gameplay-ervaring verslechteren, midden in het redden van een stad? Advertenties, net klaar met het opslaan van een stad? Advertenties, het spel op zich is geenszins een clickbait, het spel speelt alsof de advertentie er reclame voor maakt, het enige probleem is links, rechts en in het midden alles wat je ziet zijn advertenties
Heroes Inc! Arcade kzh
Hij gooit me eruit
het is een leuk spel, maar niet veel te doen en niet veel helden
Dit is het beste superheldenspel in de hele wereld, het heeft geen advertenties, het kan ook superhelden maken die we leuk vinden
Ik kan het f-ing-spel niet voortzetten, want ik heb niet elke "held" op de lvl 3 of 4 geüpdatet. Het slaat nergens op
Dit was erg slecht voor mij. Ik moest twee helden maken en het stopt steeds weer totdat ik het gewoon niet kan spelen, repareer je spel voor een betere beoordeling
Het is een goed spel en alles behalve ik kan haar niet voorbij de eerste twee helden brengen omdat ik er niets mee kan combineren, repareer deze bug
Meestal saai. Graphics zijn oké, gameplay is saai en repetitief. Verscheidenheid komt van mixen van heldenelementen. Problemen komen voort uit gameplay. Hero richt zich niet op dozen (heeft munten) tenzij je ernaast staat of als ze 2-hoog zijn gestapeld. Kicking heroes vallen alleen aan op bepaalde afstanden, eyebeam & element throwing heroes zijn het minst zuigend. Er zijn hier ruwe elementen van een goede game, het is gewoon onderontwikkeld en ondoordacht.
Oké, deze app is vrijwel op de lijn van het ergste van het ergste! Ik laat je niet eens je eigen combinaties kiezen voor een held en te veel toevoegingen, oh laat me niet beginnen hoe slecht de graphics zijn!
Verwijder alle advertenties en maak het spel offline aub? En ik zou het een 5 geven als er geen advertenties waren.
Een fatsoenlijk spel, zo niet 40% gametime en 60% advertenties. Ik begrijp dat je dat nodig hebt om het spel te behouden, maar als het na gevechten tevoorschijn komt, is het soms laggy, je hebt al een advertentie hieronder en vervolgens verschijnen er advertenties, en om geld te verdubbelen, advertenties om held te krijgen. Hier en daar advertenties. Overal advertenties.
HEY in het nieuwe hoofdkwartier kan ik geen helden upgraden. Het is zo vervelend.
Mijn beeld was helen maal zwart echt geen leuk spel!
Heroes Inc! Arcade kkrx
Nou, ik had het eerder mis, de game-ontwikkeling liet deze keer echt zien. Helaas heeft de lavagroep één gebroken held, het personage "Spike" richt geen enkele schade aan. Voor zover ik weet is dat het enige probleem hiermee. De meeste helden zijn uniek, de mixen zijn logisch en de upgrades zijn meer dan redelijk.
Leuk maar waaayyyy voor veel advertenties. Stopt midden in het spel voor advertenties.
Deze supergame maar geen advertenties
Ik vind het niet leuk dat er geen pauzeknop is en ook om de een of andere reden kan ik niet doorgaan naar het volgende hoofdkwartier, het waterhoofdkwartier.
Het laat je niet bewegen of een held kiezen die je wilt maken.
echt een goede game, maar kun je de besturing beter maken dan die echt goede game?
Als ik minder dan één ster zou kunnen geven, zou ik dat doen. Ik kon NIETS upgraden voorbij Volcano HQ, dus besloot ik de game volledig opnieuw te installeren om te zien of dat hielp. Het spel laadde in en begon te afluisteren en bevroor mijn telefoon. Letterlijk ONSPEELBAAR. Niet installeren.
Er is een held die dat afbrokkelen zuigt. Ik ben een keer neergeschoten en het kostte de helft van mijn HP WEG, wat zo vervelend is
Dit spel is. Zo cool. Dat je helden kunt maken
Ik geef het om te beginnen omdat het niet zoveel superhelden zijn om te fuseren, daarom is het geen erg goede game en de besturing is ook niet zo goed en de game mist ook 2 sterren
Heroes Inc! in de App Store
Kopot leuke game je kan alles maken en dat is gaaf
Advertenties Inc! Begin een missie. Krijg een advertentie. Halverwege de missie. Krijg een advertentie. Versla de missie. Krijg de optie om een advertentie te bekijken. Sla de advertentie over. Je krijgt nog steeds een advertentie. Wil je je hq upgraden. Advertentie. Wil je weer gratis upgraden? Advertentie. Wil je je goud verdubbelen? Advertentie. Wil je alle 3 de beloningen uit een kist? 3 advertenties. Het is meer dan frustrerend omdat het de gameplay en het idee volledig wegneemt.
Leuk spel maar erg laggy en veel te veel advertenties zoals je hebt geen advertentie nodig elke keer dat je een van de kleine secties voltooit, vooral als er een 3 in 1 niveau is
Krijg alsjeblieft meer helden, ze hebben maar 4 helden Ik vind het spel leuk, maar voeg alsjeblieft meer helden toe
Hemo Heroes – het educatief spel voor kinderen met hemofilie, hun familie, ... Hemo Heroes. by Pfizer Inc. Hemo Heroes. iPhone iPad.